2020./2021.
Upitnik je proveden u procesu samovrednovanja i u skladu s planiranim aktivnostima u Razvojnom planu Škole. Rezultati upitnika koriste se za unaprjeđivanje područja kvalitete: UČENJE, POUČAVANJE, VREDNOVANJE.
___________________________________________
2019./2020.
______________________________________________
Rezultati samovrednovanja u školskoj godini 2018./2019.
U priloženoj prezentaciji sadržani su podatci dobiveni analizom rezultata upitnika koji su provedeni krajem školske godine.Upitnike su ispunili učitelji, učenici i roditelji.
_________________________________________________
Samovrednovanje rada škole u školskoj godini 2018./2019.
U postupku samovrednovanja rada škole u školskoj godini 2018./2019. prikupljaju se procjene učitelja, učenika i roditelja o pitanjima koja su važna za kvalitetan rad škole u cjelini. Podatci se prikupljaju standardiziranim upitnicima koji se ispunjavaju putem mrežne stranice Škole. O cilju, namjeni i metodologiji samovrednovanja možete se informirati u priloženoj prezentaciji.
____________________________________________________
Rezultati samovrednovanja u školskoj godini 2013./2014.
______________________________________________________
O samovrednovanju
Samovrednovanje u Zakonu o odgoju i obrazovanju u osnovnim i srednjim školama (Čl.88.)
„U školskim ustanovama se radi unaprjeđenja kvalitete odgojno-obrazovne djelatnosti provodi vanjsko vrednovanje i samovrednovanje, a odnosi se na provođenje nacionalnih ispita te mjerenje stupnja kvalitete svih sastavnica nacionalnog kurikuluma. „
Samovrednovanje rada škole predstavlja:
proces sustavnog i kontinuiranog praćenja, analiziranja i procjenjivanja uspješnosti vlastitoga rada i škole u cjelini. To je unutarnje vrednovanje koje pokušava dati odgovore na pitanja:
Cilj samovrednovanja i dobit od cjelokupnog procesa:
Područja kvalitete koja se procjenjuju:
Sadržaj aktivnosti u procesu samovrednovanja: