preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Lokve-Gripe" Split

Login
Logo OŠ "Lokve-Gripe"

Školski list

 


          

 

Centar izvrsnosti

Grad Split

KNJIŽNICA

Carnet webmail

 

 

 

STEM revolucija

Samovrednovanje

2020./2021.

prezentacija

Upitnik je proveden u procesu samovrednovanja i u skladu s planiranim aktivnostima u  Razvojnom planu Škole. Rezultati upitnika koriste se za unaprjeđivanje područja kvalitete: UČENJE, POUČAVANJE, VREDNOVANJE.

___________________________________________

 

2019./2020.

 

prezentacija

  ______________________________________________

 

Rezultati samovrednovanja u školskoj godini 2018./2019.

 

 

prezentacija

U priloženoj prezentaciji sadržani su podatci dobiveni analizom rezultata upitnika koji su provedeni krajem školske godine.Upitnike su ispunili učitelji, učenici i roditelji.

 

 

           _________________________________________________

 

Samovrednovanje rada škole u školskoj godini 2018./2019.

 

prezentacija

             U postupku samovrednovanja rada škole u školskoj godini 2018./2019. prikupljaju se procjene učitelja, učenika i roditelja o pitanjima koja su važna za kvalitetan rad škole u cjelini. Podatci se prikupljaju standardiziranim upitnicima koji se ispunjavaju putem mrežne stranice Škole. O cilju, namjeni i metodologiji samovrednovanja možete se informirati u priloženoj prezentaciji.

                      

                                          

           ____________________________________________________

 

Rezultati samovrednovanja u školskoj godini 2013./2014.

 

prezentacija

                                                               ______________________________________________________

 

O samovrednovanju

 

Samovrednovanje u Zakonu o odgoju i obrazovanju u osnovnim i srednjim školama (Čl.88.) 

„U školskim ustanovama se radi unaprjeđenja kvalitete odgojno-obrazovne djelatnosti provodi vanjsko vrednovanje i samovrednovanje, a odnosi se na provođenje nacionalnih ispita te mjerenje stupnja kvalitete svih sastavnica nacionalnog kurikuluma. „

Samovrednovanje rada škole predstavlja:

proces sustavnog i kontinuiranog praćenja, analiziranja i procjenjivanja uspješnosti vlastitoga rada i škole u cjelini. To je unutarnje vrednovanje koje pokušava dati odgovore na pitanja:

  • Koliko je dobra naša škola? Što mi to dobro radimo što pridonosi pozitivnoj slici Škole – čime ona ostvaruje svoju primarnu funkciju. Što je to za što smo svi zainteresirani da bude bolje – za Školu u cjelini?
  • Kako to znamo?
  • Čime to možemo dokazati?

Cilj samovrednovanja i dobit od cjelokupnog procesa:

  • Unaprjeđenje planiranja koje se treba temeljiti na utvrđivanju onoga što je dobro, što ne bi trebalo mijenjati i onoga što traži poboljšanja i promjene.
  • Osnaživanje škole u brizi za unaprjeđivanje vlastite kvalitete
  • Razvoj organizacijskih kapaciteta i kulture kvalitete 

Područja kvalitete koja se procjenjuju:

  1. Upravljanje i rukovođenje
  2. Uvjeti rada
  3. Profesionalni razvoj odgojno-obrazovnih radnika
  4. Partnerski odnosi
  5. Kurikulum škole
  6. Kvaliteta učenja, poučavanja i vrednovanja
  7. Dobrobit učenika i učitelja
  8. Ishodi rada škole

Sadržaj aktivnosti u procesu samovrednovanja:

  1. Prikupljanje i analiza podataka koji govore o školi iz perspektive različitih dionika – odnose se na procjene učitelja, učenika i roditelja o školi koje će se dobiti provođenjem online upitnika.
  2. Analiza relevantnih podataka kojima škola raspolaže i koji se prate tijekom školske godine (podatci o uspjehu učenika, izostancima, pedagoškim mjerama (nagradama i kaznama), školskom kurikulumu…)
  3.  Izrada razvojnog plana s popisom aktivnosti kojima je cilj unaprjeđivanje rada škole u onim područjima koja su se pokazala manje uspješnima.
  4. Realizacija i praćenje kvalitete razvojnog plana škole.
preskoči na navigaciju