Klikom na OPŠIRNIJE pronađi testove od prethodnih godina iz biologije i kemije.
Učenici 6. razreda sudjeluju u eTwinning projektu - EKOSUSTAVI OKO NAS.
Sve aktivnosti prikazane su na podstranici eTwinning projekata.
Učenici su proučavali 4 stupnja onečišćenja kopnenih voda na način da su izradili model po grupi, a na kraju su ih uspoređivali obzirom na boju, biološku raznolikost i "miris".
Kroz ovu radionicu upoznali su se i sa značenjem pojma bioindikator te su uočavali bioindikatore kopnenih voda.
U učionici prirode, biologije i kemije te na platou ispred učionice odvijalo se više različitih aktivnosti:
Sve aktivnosti vodili su učenici koji su se dobrovoljno javili kako bi pokazali posjetiteljima svoje iskustvo iz učionice.
sve aktivnosti pogledajte klikom OVDJE.
Učenici 7.b i 7.c modelirali su na satu prirode kako bi što bolje usvojili građu zaštitnog organa svojeg tijela - kože.
Modele su izradili od različitih materijala.
Učenici 7.b proučavali su učenički interaktivni plakat na temu zdrava prehrana/poremećaji u prehrani.
Upoznali su se s tri osnovna poremećaja u prehrani - pretilost, anoreksija i bulimija te su izračunavali vlastiti indeks tjelesne mase, iznosili razmišljanja i sl.
Od novinskog papira i starog hamera izrađeno je stanište ekosustava more.
Učenici su samostalno izradili modele morskih organizama.
Postavili su organizme na odgovarajuće mjesto na staništu, opisivali njihove prilagodbe i postupno dodavanjem jedinki i populacija gradili ekosustav.
Učenici 7.b i c za domaću zadaću radili su pokus kristalizacije. Obzirom da su bili uspješni - njihovim kristalima ukrasili smo učionicu, a proučavanjem topljivosti, ponovili smo što su otopine, što je nezasićena, zasićena i prezasićena otopina....
Edpuzzle zadatak za samoprovjeru nalazi se na POVEZNICI.
Posjetili smo ekosustav mora, proučavali životne uvjete i biljke u blizini kako su se prilagodile na specifične uvjete.
Učenici 6. razreda iskustvenim učenjem proučili su odabrane biljke, postali svjesni veličine lista, tvrdoće i teksture lista i stabljike te posebno eteričnih ulja koja su bila iznimno intenzivna.
Učenici su u grupama izradili većinom funkcionalan model mokraćnog sustava koristeći pribor i posuđe iz kemije.
Proučavali su dijelove i što predstavlja koji dio te nedostatke izrađenog modela...
Učimo o koži pa smo u goste pozvali znanstvenicu Ivanu Carev da nam predstavi svoj znanstveni rad kao i održi predavanje na temu Život kože.
Učenici 7.b modeliranjem od otpadnog materijala uče biologiju.
Tijekom sata su u skupinama izradili 3D model kože po slojevima.
Od različitih materijala, a po vlastitom izboru, izradili su sve dijelove kože koje smo učili.
Od kuće su donijeli materijal za izradu, a podloga za rad je karton koji je presavijen u šuplji kvadar kako bi model bio samostojeći. Visina kvadra predstavlja prerez kože.
Pod opširnije pogledajte njihove radove.
18. travnja učenici 5. razreda posjetili su Etno agro park Stella Croatica i špilju Vranjaču u pratnji učiteljica iz prirode, geografije, likovne kulture, informatike i njemačkog jezika.
Pod opširnije pogledajte...