U organizaciji Udruge studenata farmacije i medicinske biokemije 14. ožujka održano je kratko predavanje i radionica za zainteresirane učenike 7. i 8. razreda naše škole, a povodom obilježavanja Tjedna mozga.
Učenici su ostvarili komunikaciju sa studenticama koje su nas posjetile, pažljivo su slušali predavanje o mozgu i postavljali pitanja te su surađivali rješavajući zagonetke koje potiču rad mozga. Grupe su, ovisno o ostvarenom mjestu pri rješavanju zadataka, dobile i nagrade - posjet Muzeju iluzija, knjige i kupone s popustom za kupnju knjiga.
Pod opširnije pogledajte.
Klikom na OPŠIRNIJE pronađi testove od prethodnih godina iz biologije i kemije.
2020.-2024.
Učenici 8. b i c izradili su modele živčane stanice od otpadnih materijala. Modeliranjem naučili koji dijelovi je grade te koja je njihova uloga.
Učenici 7.c učili su modeliranjem. Izradili su model dišnog sustava čovjeka od otpadnih materijala, upoznali uloge pojedinih dijelova kao i nedostatke izrađenog sustava.
Neke primjerke pogledajte pod opširnije.
Učenici 6. razreda sudjeluju u eTwinning projektu - EKOSUSTAVI OKO NAS.
Sve aktivnosti prikazane su na podstranici eTwinning projekata.
Učenici su proučavali 4 stupnja onečišćenja kopnenih voda na način da su izradili model po grupi, a na kraju su ih uspoređivali obzirom na boju, biološku raznolikost i "miris".
Kroz ovu radionicu upoznali su se i sa značenjem pojma bioindikator te su uočavali bioindikatore kopnenih voda.
U učionici prirode, biologije i kemije te na platou ispred učionice odvijalo se više različitih aktivnosti:
Sve aktivnosti vodili su učenici koji su se dobrovoljno javili kako bi pokazali posjetiteljima svoje iskustvo iz učionice.
sve aktivnosti pogledajte klikom OVDJE.
Učenici 7.b i 7.c modelirali su na satu prirode kako bi što bolje usvojili građu zaštitnog organa svojeg tijela - kože.
Modele su izradili od različitih materijala.
Učenici 7.b proučavali su učenički interaktivni plakat na temu zdrava prehrana/poremećaji u prehrani.
Upoznali su se s tri osnovna poremećaja u prehrani - pretilost, anoreksija i bulimija te su izračunavali vlastiti indeks tjelesne mase, iznosili razmišljanja i sl.
Od novinskog papira i starog hamera izrađeno je stanište ekosustava more.
Učenici su samostalno izradili modele morskih organizama.
Postavili su organizme na odgovarajuće mjesto na staništu, opisivali njihove prilagodbe i postupno dodavanjem jedinki i populacija gradili ekosustav.
Učenici 7.b i c za domaću zadaću radili su pokus kristalizacije. Obzirom da su bili uspješni - njihovim kristalima ukrasili smo učionicu, a proučavanjem topljivosti, ponovili smo što su otopine, što je nezasićena, zasićena i prezasićena otopina....
Edpuzzle zadatak za samoprovjeru nalazi se na POVEZNICI.
Posjetili smo ekosustav mora, proučavali životne uvjete i biljke u blizini kako su se prilagodile na specifične uvjete.
Učenici 6. razreda iskustvenim učenjem proučili su odabrane biljke, postali svjesni veličine lista, tvrdoće i teksture lista i stabljike te posebno eteričnih ulja koja su bila iznimno intenzivna.
Učenici su u grupama izradili većinom funkcionalan model mokraćnog sustava koristeći pribor i posuđe iz kemije.
Proučavali su dijelove i što predstavlja koji dio te nedostatke izrađenog modela...
Učimo o koži pa smo u goste pozvali znanstvenicu Ivanu Carev da nam predstavi svoj znanstveni rad kao i održi predavanje na temu Život kože.
Učenici 7.b modeliranjem od otpadnog materijala uče biologiju.
Tijekom sata su u skupinama izradili 3D model kože po slojevima.
Od različitih materijala, a po vlastitom izboru, izradili su sve dijelove kože koje smo učili.
Od kuće su donijeli materijal za izradu, a podloga za rad je karton koji je presavijen u šuplji kvadar kako bi model bio samostojeći. Visina kvadra predstavlja prerez kože.
Pod opširnije pogledajte njihove radove.
18. travnja učenici 5. razreda posjetili su Etno agro park Stella Croatica i špilju Vranjaču u pratnji učiteljica iz prirode, geografije, likovne kulture, informatike i njemačkog jezika.
Pod opširnije pogledajte...