preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Lokve-Gripe" Split

Login
Logo OŠ "Lokve-Gripe"

Školski list

 


          

 

Centar izvrsnosti

Grad Split

KNJIŽNICA

Carnet webmail

 

 

 

STEM revolucija

Eko škola

Sigurnost na internetu

 

Pretežno vedro

Znanje je moć

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 30. 3. 2012.

Ukupno: 341745
Danas: 40
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Dan sigurnijeg interneta
Autor: Davor Šimić, 14. 2. 2014.

U utorak, 11. veljače, u našoj školi oblježen je Dan sigurnijeg interneta koji se ove godine odvijao pod sloganom „STVORIMO ZAJEDNO BOLJI Internet“


Slogan: „STVORIMO ZAJEDNO BOLJI Internet“ pod kojim se obilježava ovogodišnji Dan sigurnijeg interneta doživljavamo u Osnovnoj školi „Gripe“ već duže vrijeme kao ozbiljnu potrebu koja zahtijeva našu profesionalnu uključenost.

Ponekad, zato što smo zaokupljeni obrazovnim sadržajima, projektima i programima koji su pred nas postavljeni ili zato jer ponekad mislimo da znamo manje od naših učenika, događa nam se da nemamo dovoljni uvid u učeničke svakodnevne aktivnosti na internetu. Tek pojedinačni slučajevi skrenuli su našu pozornost na ozbiljnost situacije u kojoj su se učenici našli, na rizike s kojima se susreću na internetu kao i na našu potrebu i dužnost da im pomognemo.

To nas je motiviralo na uključivanje u projekt „Sigurnost na internetu“ te da ove školske godine u okviru projekta proširimo i aktivnosti na obilježavanju Dana sigurnijeg interneta.

Aktivnostima su obuhvaćeni učenici od 1.do 8. Razreda te njihovi roditelji i srkbnici.

 

Aktivnosti za učenike bile su prilagođene razvojnoj dobi učenika kao i procijenjenim potrebama temeljenima na saznanjima o njihovim iskustvima s internetom.

 

 Kod učenika od  1.do 4.razreda usmjerili smo se ispitivanju učestalosti korištenja interneta, vrste sadržaja i stranica koje koriste, samostalnosti i roditeljskog nadzora te učestalosti neugodnih iskustava. Prema dobivenim podatcima oko 90% učenika koristi Internet, preko 60% samostalno pristupa internetu bez roditeljskog nadzora, a oko 10% učenika je imalo neugodnih iskustava. Najčešća neugodna iskustva učenici nižeg uzrasta imali su tijekom igranja igara na internetu.

Prikazivanjem edukativne priče o pingvinu Pingu (http://www.123ict.co.uk/meet-smartie-the-penguin-eyfs-e-safety-resources/; http://www.kidsmart.org.uk/teachers/ks1/readsmartie.aspx ) učenici su učili  o osnovama sigurnosti, mogućim opasnostima i načinima dobivanja pomoći.  Učenici su ispričali svoja iskustva. Kroz priču o pingvinu koji problem rješava uz pomoć tate cilj nam je bio učenicima osvijestiti važnost traženja pomoći odraslih osoba za rješavanje problema vezanih uz korišetnje interneta.

 

S učenicima od 5.do 8.razreda obrađene su dvije teme: Ja na internetu i Ja mogu učiniti Internet boljim mjestom za svih.

U okviru teme Ja na internetu učenici su razgovarali o tome zašto im je Internet važan, što im se na internetu sviđa. Posebno su razmjenjivali svoja iskustva o objavljivanju vlastitih sadržaja na internetu, što dije s drugima. Osvrnuli su se i na ono čega nema na internetu, a voljeli bi da ima za njihov uzrast. Iznosili su svoja iskustva, pozitivna i negativna.

Kroz temu Ja mogu učiniti Internet boljim mjestom za svih, koja je također vezana uz sigurnost, komunikaciju, objavljivanje osobnih  podataka i društvene mreže, učenici su se kreativno izražavali koristiteći različite tehnike i web alate. Svoje uradke učenici su izvjesili na učioničkim panoima, a najbolji će biti prezentirani javnosti izložbom u prostoru škole te objavljeni na školskim mrežnim stranicama.

 

Za roditelje i skrbnike su pripremljeni roditeljski sastanci također prilagođeni uzrastu njihove djece na kojima će se razgovarati o sigurnosti na internetu. Roditelji  će biti upoznati s informacijama dobivenim iz razgovora s učenicima koje se odnose na njihova iskustva s internetom, a za razmišljanje kod kuće  podijelit će im se informativno edukativni letak.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju