Učenici 7.b, 8.b i 8.c tijekom nastave Biologije obilježili su Svjetski dan zdravlja. Izradili su skice preporuka za očuvanje zdravlja i prevenciju bolesti raznih sustava organa što smo spojili u jedan zajednički bilten. (Video rada pogledajte pod opširnije.)
Prelistajte bilten ili istražite sve poveznice s naslovnice...
Pronaći ćete razne preporuke koje su za svih pripremili učenici, a sami procjenite kojih preporuka se već pridržavate, a na kojima bi trebalo poraditi...
Gledanjem videa možete vidjeti produktivan rad učenika u skupinama nakon dugo vremena zbog popuštanja epidemioloških mjera.
Bilten je moguće koristiti u bilo kojem trenutku za edukaciju o očuvanju zdravlja.
Predmetni ishodi koje je moguće ostvariti:
BIO OŠ B.7.2. Analizira utjecaj životnih navika i rizičnih čimbenika na zdravlje organizma ističući važnost prepoznavanja simptoma bolesti i pravovremenoga poduzimanja mjera zaštite
- Povezuje životne navike i rizične čimbenike s ozljedama i razvojem bolesti ukazujući na važnost prevencije i pružanja prve pomoći primjenjujući odgovarajuće postupke.
- Povezuje uloge vitamina i minerala s posljedicama njihova manjka/nedostatka.
- Prepoznaje znakove koji upućuju na poremećaje i ozljede sustava organa za kretanje.
BIO OŠ B.8.2. Povezuje životne navike i rizične čimbenike s razvojem bolesti ukazujući na važnost prevencije.
- Prepoznaje znakove koji upućuju na poremećaj u regulaciji stalnoga sastava tjelesnih tekućina ukazujući na važnost pravovremenoga odlaska liječniku.
- Povezuje poremećaje funkcioniranja osjetilnih organa s otežanim snalaženjem u okolišu i preživljavanjem.
- Stavlja u odnos kontracepciju i rizična ponašanja s trudnoćom i spolno prenosivim bolestima.
- Prepoznaje znakove koji upućuju na ozljede živčanoga sustava ukazujući na važnost pružanja prve pomoći.
Ishodi međupredmetne teme Zdravlje A.3.1.B, A.3.2.A, A.3.2.D.